امیرمهدی جان داداش کوچولومامیرمهدی جان داداش کوچولوم، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

من و تنهایی

یه دختر دارم شا نداره...

1392/7/6 18:13
نویسنده : نرگس
9,203 بازدید
اشتراک گذاری

يه دختر دارم شا نداره صورتي داره ما نداره
از خوشگلي تا نداره
به کس کسونش نميدم به همه کسونش نميدم
به راه دورش نميدم به حرف زورش نميدم
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
شاه بياد با لشکرش شاهزاده ها دور و برش
واسه پسر کوچيکترش
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
دختر من رفيق من همنفس شفيق من
نگين انگشتر من عقيق من عقيق من
دختر من يار بابا شمع شب تار بابا
تو اين گلستون جهان تو گل بيخار بابا
يه دختر دارم شا نداره صورتي داره ما نداره
از خوشگلي تا نداره
به اين و اونش نميدم به همه نشونش نميدم
به خواستگارش نميدم به هر ديارش نميدم
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
به کسي ميدم که تک باشه ملک باشه وملک باشه
شاه شهر ما بياد با  صد برو بيا بياد
با گنج و هديه ها بياد
ايا بدم ايا ندم ايابدم ايا ندم
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه
به کسي ميدم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)